Публічний договір
Публічний договір (оферта) про отримання послуг, запропонованих на сайті:
Терміни
Договір — публічний договір, який встановлює порядок надання послуг, запропонованих на сайті
Сайт — вебсайт з доменним імʼям https://bazilik-school.com.ua
Виконавець — надавач послуг, фізична особа-підприємець Головатенко М.В. або залучені треті особи
Замовник — фізична особа, відвідувач сайту, яка прийняла або планує прийняти пропозицію Виконавця укласти договір та здійснити оплату Послуг, задля отримання наступного доступу до Послуг Виконавця
Послуга — надання Замовнику доступу до інформаційних матеріалів Виконавця, зокрема, але не обмежуючись проведенням курсів/лекцій/інтенсивів, які Виконавець надає у форматі онлайн або отримання контенту
Контент — відеозапис курсів/лекції/інтенсиву або інші обʼєкти, які можуть бути запропоновані Виконавцем
Загальні положення
- Згідно з умовами Договору Виконавець надає Замовнику Послуги (1) наживо — шляхом використання відеоконференцзв’язку за допомогою додатка Zoom, який може бути встановлений за вебпосиланням https://zoom.us/download та / або (2) у записі, який розміщений на Сайті Виконавця. Дата та строки надання Послуг визначається на Сайті. Виконавець залишає за собою право на власний розсуд змінювати викладацький склад, теми, кількість або тривалість Послуг, за умови що ці зміни не впливають на тематику та обсяг інформації, що передбачена Послугою.
- Перелік та детальний опис Послуг розміщується на Сайті. Обсяг наданих Послуг відрізняється залежно від обраної Замовником Послуги.
- Для отримання Послуг наживо Замовнику необхідно використовувати техніку або смартфон з доступом в мережу Інтернет, що дозволяє передавати аудіосигнал та відеозображення. Посилання на призначену відеоконференцію із застосуванням додатка Zoom (ідентифікатор конференції) буде направлено до особистого кабінету Замовника на Сайті в день лекції, при цьому після закінчення відеоконференції Замовник зможе переглянути запис відеоконференції в особистому кабінеті на Сайті. При отриманні запису до Контенту Замовнику необхідно зайти в особистий кабінет на Сайті та відкрити інформаційні матеріали.
- Виконавець не несе відповідальність за неможливість Замовника з технічних причин доєднатись до відеоконференцзв’язку або переглянути Контент на Сайті, окрім випадків, якщо така неможливість Замовника не пов’язана з технічними проблемами з боку Виконавця. У будь-якому випадку, відповідальність Виконавця обмежується вартістю послуг, яка була сплачена Замовником.
- У випадку, якщо Виконавець надає Замовнику послугу наживо та не надіслав посилання — Замовник повинен звернутись до Виконавця з проханням надати таке посилання до початку проведення. У випадку, якщо Виконавець надає Замовнику послугу у записі, який розміщений на Сайті Виконавця та не надав доступ Замовнику до запису — Замовник повинен звернутись до Виконавця з проханням надати такий доступ.
- Послуги надаються після повної оплати вартості Послуг. Якщо Замовник здійснює оплату частинами, як це передбачено п. 4.1. Договору Послуги надаються після внесення Замовником оплати відповідно до встановленого графіку, але у будь-якому разі перший платіж повинен бути здійсненим до надання Послуг Виконавцем.
- Прийняття умов Договору є рівносильним договору, підписаного між Виконавцем та Замовником. Використовуючи Сайт та здійснюючи оплату Послуг Замовник погоджується з правилами та умовами користування Сайтом, які викладені у Договорі. Якщо Замовник не згоден з цими правилами та умовами він зобов'язаний припинити використання Сайту.
- Виконавець має право на передачу своїх прав та обов’язків третім особам, шляхом відступлення або іншого способу передачі.
- Виконавець має право, на власний розсуд та в односторонньому порядку вносити зміни до Договору, шляхом розміщення Договору в новій редакції на Сайті без додаткового повідомлення Замовника. Договір у новій редакції набирає чинності з дати публікації на Сайті, якщо інше не передбачено Договором.
- Виконавець має право надати доступ до лекцій/інтенсивів у форматі “за донат”, у випадку, якщо ним на Сайті було вказано про таку можливість та якщо Замовник попередньо сплатив благодійні внески як це було вказано Замовником.
Акцепт оферти
Публічний договір на надання інформаційних послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованим) з моменту заповнення Замовником облікового запису на Сайті Виконавця і надходження грошових коштів Замовника на рахунок Виконавця.
Строки надання послуг
- У випадку отримання Послуг, які проводяться у форматі наживо Виконавець встановлює графік надання Послуг. Виконавець має право змінити дату, час та місце (спосіб) надання послуг, завчасно повідомивши про це Замовника шляхом направлення відповідного повідомлення на адресу електронної пошти Замовника.
- У випадку отримання Послуг, які проводяться у записі Виконавець надає доступ до Контенту протягом строку, який вказано на Сайті. У цьому випадку надання послуг припиняється після спливу вказаного строку. Якщо Замовник не отримав доступу до Контенту, він самостійно повідомляє про це Виконавця.
- У випадку, якщо Замовник отримав доступ до Контенту та не скористався наданою Виконавцем Послугою протягом строку, який встановлений на Сайті, Виконавець вважається таким, що надав послугу. При цьому Замовник не має права на відшкодування вартості оплати чи будь-яких збитків, які виникли через неотримання ним Послуги.
- Виконавець має право перенести дату початку надання Послуг у разі дії в Україні воєнного або надзвичайного стану, пандемії або інших обмежень, що на розсуд Виконавця впливають на надання послуг. В цьому разі Виконавець може перенести дату початку не більше ніж на 12 (дванадцять) місяців, попередивши про це Замовника, а Замовник погоджується, що таке перенесення є допустимим та не є підставою для повернення сплачених коштів.
Оплата
- Вартість послуг встановлюється в національній валюті — гривні. Оплата Послуг здійснюється за допомогою платіжної системи: Fondy, яка використовується Сайтом або шляхом переказу коштів за платіжним рахунком виставленим Виконавцем. Спосіб оплати змінюється, відповідно до обраної Замовником Послуги: (1) у випадку, якщо Замовник здійснює попередній запис на курс та підписує окремий договір на надання послуг — оплата здійснюється за платіжними реквізитами, наданими Виконавцем, (2) у випадку, якщо Замовник вибирає лекцію/інтенсив та натискає “Оплатити” — оплата здійснюється на Сайті за допомогою платіжної системи. Здійснення оплати лекцій/інтенсивів Замовником відбувається на умовах 100% передоплати або оплати частинами при оплаті курсу. Графік оплати частинами встановлюється виконавцем.
- Для здійснення оплати через платіжний сервіс: Fondy Замовник на власний розсуд обирає один із варіантів обсягу Послуг, перевіряє правильність вибору та натискає кнопку “Оплатити”. Перед оплатою потрібно зареєструватись на Сайті. Оплата послуг за допомогою сервісу додатково регулюється правилами платіжного сервісу, банку (в тому числі банку емітента картки Замовника) та інших учасників платежів. Виконавець не здійснює обробку операцій по банківських картках. У разі помилок або відмов в оплаті Замовник має звернутися до банку емітенту картки або до представника платіжної системи, через яку здійснювалась оплата.
- Замовник самостійно несе повну відповідальність за надання помилкових або неправдивих відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Виконавцем своїх зобов'язань перед Замовником. Будь-яка оплата, здійснена від імені Замовника з використанням персональних даних та платіжних засобів Виконавця, вважається здійсненою самим Замовником.
- Ціна Послуг не охоплює комісію і додаткові збори банків та платіжних систем. Розмір комісії або додаткового збору повідомляє відповідний банк та платіжна система, а Замовник самостійно та власним коштом сплачує такі збори.
Повернення оплати
- Сторони погоджуються, що невикористання можливості отримати Послуги, відсутність Замовника на курсі/лекції/інтенсиві або часткова присутність Замовника при отриманні Послуги не є підставою для відмови від Договору та підставою для повернення коштів за надання Послуг.
- Якщо Виконавець вказав, що доступ до запису Контенту буде доступний протягом певного строку і протягом цього строку запис був видалений або став недоступним, Замовник має право звернутися до Виконавця та отримати посилання на доступ до Контенту повторно.
- У випадку, якщо Замовник здійснює оплату частинами та здійснив прострочення оплати вартості Послуг відповідно до графіка попередньо встановленого на Сайті Виконавець має право відмовити Замовнику у наданні Послуг.
- Виконавець має право заблокувати Замовнику доступ до Послуг чи/та до Контенту у разі порушенням умов Договору та/або якщо дії Замовника є шахрайськими, незаконними, спрямовані на нанесення шкоди Сайту, організації DDOS або фішингової атаки. В такому випадку, оплата за Послуги поверненню не підлягає.
- У випадку відмови від Послуги, сплачені Замовником кошти не повертаються. Сторони погоджуються, що кошти, які були сплачені Замовником є компенсацією понесених витрат на надання доступу до Послуг.
- Замовник має право вимагати повернення сплачених за Послуги коштів виключно у випадку, якщо не отримав посилання в особистому кабінеті, Виконавець не провів запланований курс/лекцію/інтенсив та при цьому не повідомив про перенесення дати надання Послуг.
- Для повернення здійсненої оплати у випадку, передбаченому пунктом 5.6, Замовник повинен надіслати запит на повернення оплати на електронну пошту Виконавця, вказавши власні банківські реквізити та обґрунтування для такого повернення. При умові, що Виконавець вважатиме запит обґрунтованим, Виконавець здійснює повернення оплати, яка була внесена Замовником протягом 10 календарних днів з дня отримання запиту. Повернення оплати відбувається на банківські реквізити, зазначені в запиті Замовником.
Авторські права
- Послуги, Контент (в тому числі аудіовізуальні твори, сценарій, текст, графічні зображення) є та залишаються інтелектуальною власністю Виконавця або його ліцензіарів. Сайт, результати Послуг та Контент є об'єктами інтелектуальної власності та захищаються відповідно до законодавства України та міжнародно-правових норм.
- Виконавець не надає Замовнику права на відтворення Контенту, продаж, прокат, відчуження, публічний показ, публічне сповіщення, доведення до загального відома.
- Виконавець не надає права на доповнення, модифікацію або будь-яку іншу зміну Контенту.
- Замовник має право використовувати Контент виключно в особистих некомерційних цілях. Надання доступу до Контенту не означає передачу будь-яких прав на використання в комерційних або рекламних цілях, не призводить до передачі прав або відмови від прав з боку власника таких прав.
- За порушення прав інтелектуальної власності Виконавця або його ліцензіарів або третіх осіб Замовник несе відповідальність відповідно до законодавства України.
- Якщо Контент відтворюється шляхом публічного показу, в тому числі в розважальних закладах або в інших курсах, відповідальність за таке порушення згідно з законодавством України несуть організатори такого показу.
- Виконавець має право видаляти Контент в будь-який час без додаткового повідомлення Замовника, в тому числі внаслідок неактуальності Контенту або закінчення строку дії ліцензійних умов.
Гарантії
Виконавець не надає жодних гарантій, що користування Послугами принесе очікуваний результат для Замовника, оскільки результат залежить від багатьох факторів, зокрема, які залежать від Замовника та на які Виконавець немає впливу.
Відповідальність
- Виконавець вважається таким, що належним чином виконав обов'язок після надання Замовнику Послуг та, якщо це передбачено, доступу Контенту.
- Замовник не має права на відмову від Послуг належної якості.
- Замовник отримує Послуги, відповідно до обсягів зазначених на Сайті. Виконавець не несе відповідальності за відповідність Послуг конкретним цілям або очікуванням Замовника.
- Замовник не несе відповідальності за будь-які помилки, дефекти або збої, які виникли з боку стороннього апаратного та програмного забезпечення, а також вебресурсів, на які Замовник може перейти з Сайту, включаючи платіжну систему. В будь-якому випадку, відповідальність Виконавця обмежується вартістю здійсненої оплати Замовником..
Персональні дані Замовника
- Для надання Послуг Виконавець збирає та обробляє персональну інформацію, яку Замовник надає самостійно під час заповнення Замовником облікового запису на Сайті Виконавця відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» та Договору.
- Персональні дані збираються та обробляються з метою надання Замовнику доступу до Сайту, надання Послуг встановлених Договором, інформування Замовника (у тому числі рекламними матеріалами), а також інших дій, пов'язаних з такими цілями.
- Політика конфіденційності та персональних даних за Договором застосовується винятково до Сайту. При переході Замовника на сайти третіх осіб (в тому числі сторонніх сервісів) Замовник керується політикою конфіденційності відповідного сервісу.
- Замовник вказує прізвище та ім'я, електронну пошту, номер телефону. Замовник самостійно перевіряє достовірність наданої інформації. Виконавець має право надсилати рекламні повідомлення, просувати Послуги, інформаційні матеріали щодо своїх Послуг, заходи та акції.
- Виконавець має право на передачу персональних даних Замовника третім особам, якщо така передача вимагається для виконання Виконавцем своїх обов'язків за Договором та захисту прав та свобод Виконавця або третіх осіб, якщо Замовник порушує умови Договору.
- Замовник має право відмовитися від отримання рекламної та іншої інформації, надіславши повідомлення на електронну пошту, вказану на Сайті для контакту. Замовник має право запросити інформацію про те, чи обробляються його дані Виконавцем. Виконавець надає таку відповідь протягом 30 календарних днів.
Дані надавача послуг
ФОП Головатенко М.В.
од ЄДРПОУ: 3214811502
платником єдиного податку ІІІ групи (5 %)